partnersageSymfonia Start

Na dobry początek

 

Startujesz z własnym biznesem?

Prowadzisz działalność gospodarczą lub zarządzasz mała firma? Potrzebujesz prostego w obsłudze oprogramowania do wystawiania
faktur, prowadzenia rozliczeń podatkowych itp.?
Symfonia Start została zaprojektowana właśnie dla Ciebie System.

Symfonia Start to proste w obsłudze aplikacje, które ułatwiają tworzenie podstawowych dokumentów, rozliczanie podatków, prowadzenie ewidencji obowiązkowych, obsługę sprzedaży, zarządzanie i archiwizacje dokumentów elektronicznych.

System zawiera takie moduły jak :

Handel

Wspomaga planowanie i prowadzenie sprzedaży oraz obsługę magazynu. Wystawia dokumenty sprzedaży, magazynowe, zakupu i płatności. Współpracuje z programami finansowo-księgowymi,
z drukarkami i kasami fiskalnymi, z MS Office oraz czytnikami
kodów kreskowych.

Mała Księgowość

Przeznaczona jest dla firm prowadzących Księgę Przychodów i Rozchodów lub ewidencje zryczałtowanego podatku dochodowego. Wspomaga ewidencje i obsługę rozliczeń podatkowych. Ułatwia analizę dochodowości podejmowanych działań gospodarczych. Umożliwia rozpoczęcie pracy w dowolnym miesiącu roku podatkowego.

Faktura i kasa

Pozwala zaplanować i prowadzić sprzedaż w firmach nieposiadających magazynu. Wystawia różne typy dokumentów sprzedaży: faktury VAT, rachunki przy sprzedaży nieobjętej VAT-em i dokumenty korygujące.
Umożliwia kontrole płatności za wystawione dokumenty sprzedaży. Współpracuje z drukarkami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.

Symfonia Start e-Dokumenty to aplikacja do zarządzania i archiwizacji dokumentów elektronicznych w firmie. Umożliwia wysyłanie i odbieranie e-dokumentów, zarządzanie umowami na wymianę faktur elektronicznych oraz przechowywanie zgodnie z obowiązującym prawem.

Symfonia Start usprawni funkcjonowanie Twojej firmy.
Sprawdzona przez tysiące użytkowników. I Ty przekonaj się o jej zaletach.

Wypełnij zgłoszenie i skorzystaj z prezentacji Systemu Symfonia Start.