System Symfonia to funkcjonalne i elastyczne programy, które usprawnią działanie Twojej firmy w kluczowych dla jej rozwoju obszarach: zautomatyzują zachodzące w Firmie procesy, dostarczą niezbędnych informacji biznesowych i ułatwią zarządzanie.
Symfonia to pakiet zintegrowanych programów wspomagających zarządzanie w małych i średnich firmach.
Wspiera zarządzanie firmy, ułatwiając zarówno codzienną jej działalność w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwiając uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie.
Zaprojektowany i wykonany w całości przez polską firmę informatyczną
- W pełni zgodny z polskim prawodawstwem
- Dostosowany do zmian w przepisach związanych z przystąpieniem Polski do UE
- Korzysta z niego ponad 151 000 Użytkowników
Elastyczny i prosty w obsłudze
- Umożliwia dopasowanie ustawień do specyfiki działania firmy oraz tworzenie własnych dokumentów, raportów i zestawień
- Przystosowany do prowadzenia ewidencji wielowalutowej
- Dzięki równoczesnej ewidencji wielu firm jest rekomendowany dla biur rachunkowych
- Intuicyjny i przyjazny interfejs
W wysokim stopniu zautomatyzowany
- Wszystkie niezbędne raporty i zestawienia tworzone są za naciśnięciem jednego klawisza
- Umożliwia automatyczną dekretację
- Informacja z dokumentu źródłowego raz wprowadzonego do komputera zostaje zapisana we wszystkich odpowiednich miejscach
- Zawiera wzorce dla powtarzających się operacji
Ułatwia dotarcie do wszystkich niezbędnych informacji
- Różnorodne kryteria przeszukiwania, filtrowania i sortowania danych
- Przypisanie do dokumentów dowolnych, zdefiniowanych przez Użytkownika informacji
Bezpieczny i stale aktualizowany
- Dane przechowywane w programach chronione są za pomocą haseł
- System uprawnień pozwala na precyzyjne nadawanie Użytkownikom praw dostępu do poszczególnych funkcji, operacji, dokumentów
- Kontroluje poprawność wykonywanych działań pod względem rachunkowym, chronologii wydarzeń oraz kompletności informacji
- Konsekwentnie rozwijany i dostosowywany do zmieniających się przepisów
W skład Systemu Symfonia wchodzą programy:
Finanse i Księgowość, Analizy Finansowe, Środki Trwałe, Kadry i Płace, Płace, Handel, Faktura, Mała Księgowość, e-Dokumenty, e-Deklaracje.
Mogą one działać samodzielnie lub współpracować ze sobą, wymieniając dane.
Precyzja zastosowanych narzędzi umożliwia wnikliwą analizę i dokładne planowanie zarówno na poziomie ogólnym, jak i szczegółowym