System Symfonia to funkcjonalne i elastyczne programy, które usprawnią działanie Twojej firmy w kluczowych dla jej rozwoju obszarach: zautomatyzują zachodzące w Firmie procesy, dostarczą niezbędnych informacji biznesowych i ułatwią zarządzanie.

Symfonia to pakiet zintegrowanych programów wspomagających zarządzanie w małych i średnich firmach.

Wspiera zarządzanie firmy, ułatwiając zarówno codzienną jej działalność w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwiając uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie.

Zaprojektowany i wykonany w całości przez polską firmę informatyczną

  • W pełni zgodny z polskim prawodawstwem
  • Dostosowany do zmian w przepisach związanych z przystąpieniem Polski do UE
  • Korzysta z niego ponad 151 000 Użytkowników

Elastyczny i prosty w obsłudze

  • Umożliwia dopasowanie ustawień do specyfiki działania firmy oraz tworzenie własnych dokumentów, raportów i zestawień
  • Przystosowany do prowadzenia ewidencji wielowalutowej
  • Dzięki równoczesnej ewidencji wielu firm jest rekomendowany dla biur rachunkowych
  • Intuicyjny i przyjazny interfejs

W wysokim stopniu zautomatyzowany

  • Wszystkie niezbędne raporty i zestawienia tworzone są za naciśnięciem jednego klawisza
  • Umożliwia automatyczną dekretację
  • Informacja z dokumentu źródłowego raz wprowadzonego do komputera zostaje zapisana we wszystkich odpowiednich miejscach
  • Zawiera wzorce dla powtarzających się operacji

Ułatwia dotarcie do wszystkich niezbędnych informacji

  • Różnorodne kryteria przeszukiwania, filtrowania i sortowania danych
  • Przypisanie do dokumentów dowolnych, zdefiniowanych przez Użytkownika informacji

Bezpieczny i stale aktualizowany

  • Dane przechowywane w programach chronione są za pomocą haseł
  • System uprawnień pozwala na precyzyjne nadawanie Użytkownikom praw dostępu do poszczególnych funkcji, operacji, dokumentów
  • Kontroluje poprawność wykonywanych działań pod względem rachunkowym, chronologii wydarzeń oraz kompletności informacji
  • Konsekwentnie rozwijany i dostosowywany do zmieniających się przepisów

W skład Systemu Symfonia wchodzą programy:
Finanse i Księgowość, Analizy Finansowe, Środki Trwałe, Kadry i Płace, Płace, Handel, Faktura, Mała Księgowość, e-Dokumenty, e-Deklaracje.

Mogą one działać samodzielnie lub współpracować ze sobą, wymieniając dane.
Precyzja zastosowanych narzędzi umożliwia wnikliwą analizę i dokładne planowanie zarówno na poziomie ogólnym, jak i szczegółowym